zaterdag 24 november 2012

Werk in uitvoering - Baustelle - Under construction


Helemaal enigjes, leuk dus: Filmpje moest ik proberen:



¨Enigjes¨ is van Maarten Toonder gestolen.
Het idee voor juist dit filmpje is van Holger gestolen (of liever, die 2 kleine deugnieten)
¨Mount Stun¨ is indirect van ¨The Nits¨ gestolen.
Als ik me goed herinner, hadden ze ook een song: ¨Mountain Jan¨, vind ik helaas niet meer.
Verder is alles gewoon woordspelletjes, wat venijn en vooral (donkere) humor.
En: TESTEN!!!!!, natuurlijk.

Updates: Het (gestolen) filmje kwam oorspronkelijk via Walter, met dank dus.
Ik kon het weer terugvinden omdat ik het ooit eens in Dropbox gezet had.
(Dankzij de super Log File van Dropbox.)

Ik hoop in de toekomst wel met meer originele dingen te kunnen punten ...............................

Mijn BLOG dus.   Zet me bij je ¨bookmarks¨. Graag ook met opmerkingen ..................... 

5 opmerkingen: