dinsdag 27 november 2012

Europa Safari ....

.... is een serie van de ARD (Duitsland1 dus, in NL ook wel ontvankelijk)

In de ¨side bar¨ zijn de tot nu toe verschenen afleveringen van ¨Entweder Broder - Europa Safari¨ toegevoegd.

De voorganger serie: ¨Entweder Broder - Deutschland Safari¨, kan ik er helaas niet inzetten.
Het staatsmediaconglomeraat verbiedt tegenwoordig, het wat langer houden van uitzendingen. Gelukkig is er nog You Tube en daarvandaan vind je het dan wel.
Wat ik daar ook tegenkwam, is dit nog nooit uitgezonden interview met een ufoloog.
Is echt heel erg grappig! Een collectors item dus. (duurt wel 53min en niet verknipt)
Robert Fleischer van het interview mag niet met em. Univ.-Prof. Dr. Robert Fleischer
verwisseld worden.

Ik zal nieuwe afleveringen toevoegen, zodra ze verschijnen.
Als het niet meer opgeroepen kan worden, verdwijnt het element weer.

Henryk M. Broder is één van mijn favoriete publicisten. 
Hamed Abdel-Samad verdient eveneens mijn grootste hoogachting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten