maandag 26 november 2012

Zwaar aan het stoeien geweest

Nieuwe ¨banner¨ gemaakt. Je kunt nu dus duidelijk zien, dat ik behoorlijk door HAAR gehinderd wordt, om hier iets nieuws te (mogen?) schrijven.
Afgezien van het lay-out, zijn er wat nieuwe functies bij gekomen.
Extra aandacht verdient ¨Local Weather¨. Iedereen die een opmerking plaatst, krijg daar zijn eigen weerbericht. Graag wel voldoende herkenbare informatie geven, zodat ik weet wie wie is. (de woonplaats is van hulp)

Voorlopig is het maken van opmerkingen zo vrij als mogelijk gehouden.

Het stoeien zal nog wel een paar dagen voortduren. Geeft niet, ik heb vakantie en het is een aangename bezigheid.

Gisteren heb ik toch wel wat inhoud geplaatst. Het is mijn bedoeling om iedere zondag een ¨preek van de week¨ te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten